Bebeau Line Logo

1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Bebeau-line en
een klant waarop Bebeau-line deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van
deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Afspraken
De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaand
aan de afspraak telefonisch, per email of per whatsApp aan Bebeau-line melden.
Na het ontvangen van de afspraak zal Bebeau-line dit bevestigen. Indien de klant deze verplichting
niet of niet tijdig nakomt, is Bebeau-line gerechtigd om het gehele afgesproken bedrag aan de klant
te berekenen. Indien de klant meer dan een half uur later dan de afgesproken tijd in de praktijk
komt, mag Bebeau-line de behandeling weigeren en het gehele afgesproken bedrag in rekening
brengen. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door
overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

3. Betaling
Bebeau-line vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar op de website. De
gemelde prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in
de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient direct na afloop van de
behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant/pin te voldoen.
Bij een gemiste afspraak wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Er zal een factuur verzonden
worden die uiterlijk binnen 14 dagen betaald dient te zijn. Wanneer de betalingstermijn
overschreden wordt volgen twee herinneringen. Als de factuur hierna nog niet betaald is zal Bebeau-
line de factuur uit handen geven aan een incassobureau. De daarbij behorende kosten zijn voor de
klant.
In het geval dat klant al eerder permanente make up elders heeft laten zetten kan Bebeau-line vooraf
niet de garantie geven dat het enkel om een nabehandeling betreft. In sommige gevallen is het niet
mogelijk om enkel een nabehandeling uit te voeren met oude permanente make up. In dit geval
komen de kosten voor een nieuwe zetting voor de klant. In sommige gevallen kan er ook besloten
worden om eerst de pmu/tattoo op te lichten dmv een removerbehandeling.
De klant is verplicht om 50% van het bedrag als voorschot te betalen bij het maken van een afspraak
en gaat hiermee akkoord.

4. Persoonsgegevens & privacy
De klant voorziet Bebeau-line vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Bebeau-line
aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze
noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Bebeau-line neemt de
persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie. Bebeau-line behandelt de vertrouwelijke
gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bebeau-line
zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming
vooraf van de klant. Het e-mailadres van de klant wordt door Bebeau-line gebruikt om een digitale
nieuwsbrief naar te sturen, indien de klant deze niet wil ontvangen, kan de klant dit vooraf aangeven
of zich afmelden voor de nieuwsbrief.

5. Geheimhouding
Bebeau-line is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft
medegedeeld tijdens de behandeling.
Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de
aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of
een rechterlijke uitspraak, Bebeau-line verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te
verstrekken.

6. Aansprakelijkheid
Bebeau-line is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Bebeau-line is
uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante
lichamelijke aandoening, medicijngebruik, werkzaamheden, nazorg of vrijetijdsbesteding. Bebeau-
line is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de
klant heeft meegenomen naar de praktijk. Kinderen en huisdieren zijn door wetgeving ed. niet
welkom in de salon. Derde personen die geen afspraak hebben of deze niet maken als “walk in” klant
zijn niet welkom in de salon tijdens het uitvoeren van behandelingen. Klanten dienen: als zei de
Nederlandse taal niet machtig zijn, zelf voor een goede vertolking te zorgen omtrent de behandeling
en wensen. Bebeau-line is niet aansprakelijk voor de miscommunicatie tussen beide partijen.

7. Beschadiging en diefstal
Bebeau-line heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair,
apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. Bebeau-line meldt diefstal altijd bij de politie.

8. Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk,
doch binnen twee werkdagen schriftelijk na ontdekking gemeld worden aan Bebeau-line. Bebeau-
line zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. Bebeau-line zal de klager binnen vijf
werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal Bebeau-line de behandeling
opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is
geworden. Indien Bebeau-line en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het
geschil voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie waar Bebeau-line is aangesloten.

9. Behoorlijk gedrag
De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen.
Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Bebeau-
line het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

10. Annuleren
Het is niet mogelijk om een geboekte afspraak te annuleren. Aanbetalingen worden in geen enkel
geval terugbetaald. Wij bieden de optie om deze afspraak eenmalig te verschuiven / wijzigen naar
andere beschikbare datum of andere afspraak. Voor afspraken dient dit 2 werkdagen van tevoren in
overleg afgestemd en bevestigd te worden door Bebeau-line.

11. Beeldmateriaal
Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto’s en/of
video’s. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt
gegeven zullen wij geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.